MBA Marc Freiburg

Marc Freiburg is expert for online media and digital transformation strategies of business models. Following his studies in media sciences, he has gained expertise in various positions in the ICT and entertainment industry with a focus on Digital Asset Management, Supply Chain Management and Online Marketing.

He holds an MBA degree and is engaged in examining the evolvement of customer value in digital environments. He is currently
leading digital business consulting projects and has co-developed the business strategy for a German e-commerce start-up.

Aktuelle Bücher von Marc Freibrg beim VAWW Verlag

Analysis of customer service relevance in business models from a service-dominant logic perspective

An Empiric Approach to Customer Relationship Management against the Background of Digitalization

Marc Freiburg/Eric Frère/Dirk Stein

Erfahren Sie mehr zu diesem Buch.

News

Antoniterquartier

ein Projekt aus drei Perspektiven [mehr]

News

IT-Einsatz und Wirtschaftlichkeit - neue Publikation

Herr Ratkiewicz publiziert zu einem sehr aktuellen Thema mit dem VAWW - Verlag für angewandte Wirtschaftswissenschaften ein weiteres Buch mit dem Titel "Managing Risks in the Sales Process of IT-Cosultancies". Es wird...[mehr]

News

Gewinner David-Kopf Hochschulpreis steht fest

Der diesjährige "David-Kopf" Hochschulpreis wurde am 28.11.2013 an einen Absolventen der Universität Göttingen verliehen. Lesen Sie mehr dazu unter www.david-kopf.com. [mehr]